kommentek
1

I am mine

nessun norma , 2008.10.23. 09:08

Sajnos a "rendes" klipet nem lehet beágyazni (szoni monnyonle - pláne monnyonle, mert már ezt is letiltották kishazánkban, de akkor itt egy másik), de sebaj. Réges-régen nagyon sokat hallgattam őket, még egy koncertjükön is voltam, amiről most eszembe jutott valami, amit a múltkor meg akartam írni, sőt, bele is kezdtem, csak még kihullottak a szitán a pont jó szavak. Szóval kedvelem őket, lehet, hogy elő is veszem újfent a réges-régi CD-imet, mostanában úgyis rámjön időnként, hogy rég nem hallott zenéket újrafelfedezzek. És milyen jó is némelyik! :)

Tőlük is lehet, hogy fogok még mást is kirakni, majd.

 

 

Az az érdekes, és ez csak most (délben) jutott eszembe, hogy a minap a holmi zöld disznócskára (linkelek, nehogy már valaki ne értse :)) emlékeztető házi kismanóval beszélgettünk erről, hogy ki kié, tulajdonképpen - de nem ennek kapcsán (mese volt :)); ez most teljesen véletlenül akadt az utamba. De én is ezt mondtam neki. Remélem, nem felejti el :)

 

Címkék: zene pearl jam magamura

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr41727696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Méghogy bánya?! Következőnek meg banya... pff.

(...)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása