kommentek
1

Csirip

nessun norma , 2009.02.17. 12:25

(húúú, de nehéz volt megint olyan címet adni, ami még nem volt... de úgy látszik, más is olvas Vonnegut :))

Nem írok mostanság, mert mire idejutnék, elfelejtem. No meg nem is tudom, mit írjak, nyünnyögni továbbra sincs kedvem :)

Persze írhattam volna a farsangról - még ezt lehet, hogy pótolom. Vagy arról, hogy (ha minden igaz :)) én is megyek farsangolni hétvégén - de nem akarom előre lelőni a poént, hogy mire készülök. Nem, nem mamarazzo leszek, bár nem volt ez rossz ötlet a Tunyától :D (aki lehetne pl. Tunyacsáp, hehe. ha jönne esetleg :)) Vagy arról, hogy milyen jó, hogy esik a hó - bár ezzel nem mindenki ért egyet :) Kár, hogy ma nem tudok menni hógolyózni meg szánkózni meg hóembert építeni :(

Viszont ma belenéztem az Onion-ba (időnként szoktam, nem csak azért, mert egyesek most kiraktak státuszüzenetbe egy videót onnan, bár most éppen az volt a fő indíték :)), ott találtam ezt a videót. Lehet, hogy rám is rámférne néha ez az izé :D na jó, nééééha. :)) Szóval mosolyogjatok, amíg be nem adják nektek is A Szert, hogy normálisak legyetek :D
 


(ha nem indul a videó, akkor katt ide)

 

Címkék: csak úgy vicces jókedv cosas de la vida the onion

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr48948404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiripelő kismadárnak? :)) esetleg nyünnyöginek? :DDD

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása