kommentek
4

Homo primitivus

nessun norma , 2009.02.07. 09:18

Csudálatos helyen lakom, már meséltem néhányszor, milyen fantasztikus, okos, intelligens emberek (?) laknak itt a házban. (És azt még nem is meséltem, mikor a múlt héten kinyitottam a számlákat. Az is csuda vicces volt ám!)

Tegnap délután fél ötkor elmentem itthonról, majd negyed nyolckor (már szinte nem is kéne csodálkoznom, hogy valami van) arra értem a kapu elé, hogy valaki a zár feletti üveget (fél centi vastag) frankón betörte. Kvázi fényes nappal, merthogy nyilván a fél öt és negyed nyolc közti intervallumban történt az eset, ami elég forgalmas időszak. Sikerült bejutnom, persze jó ideges lettem, hogy valaki már megint betört a házba (na erről is lehetne regélni hosszasan), rohanás fel, telefon még kabátban a közös képviselőnek, hogy megint mi van. Mire ő apatikusan közli, hogy igen, tud róla. Már látta is, és már ki is szedette a zárba beletört kulcsot. Ugyanis valamelyik ........ <okos, kedves, intelligens, gondolkodó lény> lakó megpróbált bejutni, de beletörte a zárba a kulcsot. Mivel felcsöngetni egy szomszédhoz, hogy engedje be, mert ez és ez történt, emberhez méltatlan, ostoba, érthetetlen és egyáltalán, elítélendő cselekedet lett volna, az egyetlen és logikus megoldásnak azt találta, ha betöri a félcentis üveget, és belülről a kilinccsel kinyitja a kaput. Amin ezek után csak az nem jön be, aki nem akar (merthogy belülről kulccsal pl. nekem nem sikerült bezárni - éljen a közös képviselő, aki ismét csodás munkát végzett a kapucserénél). Ó, és természetesen az nem derült ki, ki volt ez az áll...ítom, hogy okoskedvessatöbbi, mert annyi vér már nem volt a pucájában, hogy maga hívja fel a közös képviselőt azzal, hogy mit művelt. Nyilván az ablakbetörésnél kiürült az a puca.

Egyetemi tanulmányok ide vagy oda, ilyenkor valahogy elbizonytalanodom az evolúcióelmélettel kapcsolatban...

 

Címkék: dühöngő nem értem idióta emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr95927964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kéred a januári SciAm-t? "Az evolúció evolúciója" - ez van a címlapon. :)
[c 4799890]Tun(y)a Medve 2009.02.07. 11:36:44[/c]
:) kölcsön mernél adni nekem ilyesmit?? :)
[c 4800314]nessun norma 2009.02.07. 12:36:09[/c]
Behajtom. A derekad, ha nem adod vissza! :D
Vagy menne a kölcsönkapott folyóiratok szekrénybe, ami a kölcsönkapott könyvek vitrin mellett van? :D
[c 4800582]Tun(y)a Medve 2009.02.07. 13:13:50[/c]
na mert a múltkor se adtam vissza tehát, ugye :)

kölcsönkapott könyvek vitrin? hm, nem éééértem, mire is célzol. különben, csúnya dolog az off!
:)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása