kommentek
4

Árukapcsol(ód)ás

nessun norma , 2009.02.06. 13:52

(előtört a grafomán én. de legalább nem a nyünnyögős - azt lelőttem...)

Pár hete egy sráccal az egyik vizsga után, eredményhirdetés előtt mászkáltunk az egyetem környékén, és ennek keretében - némi kajaszerzés reményében - betértünk egy "élelmiszer jellegű áruház"-ba (oké, az egy másik lánc, de attól még vicces :)).

Az ennek a jellegzetessége, hogy mikor az ember távozik a pénztártól, rögtön ott van egy kis boltocska, ugyanabban a helyiségben, az alagsorban, ahol mindenféle sportcuccokat árulnak. A közért mellékleteként. Na most, ezen bizonyos alkalommal jövünk ki, és a szemem megakad rögtön a kis termecskében a látványpékséges elemeken, amelyek legutóbbi ott tett látogatásom óta felbukkantak. Persze csak konstatáltam, hogy nna, mégse akar senki nikés cipőt venni a kenyér meg a tej mellé, evvan... Aztán megláttam a kis üzletecske szélén, hogy bizony ott figyelnek a sportcipős-sporttáskás állványok - érdekes árukapcsolás :) (hátha a croissant-ra beugrók még egy futócipőt is gyorsan kérnek a reggeli mellé :))

A sarkon meg van egy húsüzem és pékség - oké, ha belegondolok, ugyanoda termelnek :D De az abszolút csúcs már évek óta a "Szolárium és kifőzde" nevű (?) műintézmény. Tulajdonképpen hús barnul itt is, ott is :D

 

Címkék: csak úgy vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr73926539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hehe tudom melyik az a bolt :) én nagyon szeretem, mindig tiszta, az eladók kedvesek, segítőkészek, tele vannak a polcok, ott szoktam vásárolni és cipelem haza Újpalotára mert az ottani szutyok közértekben csak alkoholt, csokit, kutyakaját tartanak leginkább meg lejárt szavatosságú tejterméket
[c 4792839]kerikak 2009.02.06. 15:12:41[/c]
gondoltam, hogy tudni fogja valaki :D
a bolttal semmi bajom egyébként, csak vicces a végében ez a pékség-cipőbolt :)
Megeszem - lefutom. Teljesen logikus :)
[c 4796698]valamikor 2009.02.06. 21:28:12[/c]
jah :)
és a szolárium és kifőzde?...
:D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása