kommentek
10

Zeszement

nessun norma , 2009.01.22. 20:21

Teljesen elment az a maradék is, belátom. Mindjárt el is mesélem, miért - nem, nem kiért, amint azon egyesek már elélcelődtek. Persze arról is írhatnék egyszer egy poszt (automatikus tárgyeset), hogy hogy is van ez a nyünnyögéses vágánnyal meg a tenyérizzadással, szerintem.

Nos tehát. Valami csoda folytán tegnap reggel a gyermeken nem tört ki valami rejtélyes kórság, és el tudtam menni vizsgázni. Hja, hogy előtte két nappal volt A Rettegett Vizsga (sok időm volt analizálni a szerda reggeli megmérettetésig :D), és nem sokat aludtam előtte (mondjuk, kb. 3 órát)? Oda se neki. Valahogy tényleg úgy éreztem, hogy megy ez nekem, tulajdonképpen. Persze már a vizsgán rájöttem, h kicsit lassan fog az agyam (helye), mégiscsak aludni kellett volna?... Vizsga után nagy kőlegördülés ("meglesz eeez, simán!", majd ebéd a Tiszteletreméltóval (ja, már nem is az, újabban Tunya :)), közben megtárgyaltuk a világ folyását. Akkor ugrott be az első nagy baromság, amit elkövettem. Na sebaj, ettől még nem dől össze a világ... Hazaérve email a tantónéninek, majd várakozás, ama biztos tudatban, hogy májusig vizsgát nem akarok látni, szabadsááááág, szere... ja, az nem, mint mondtam

No aztán késő délután lett eredmény hirdetve. Mit szépítsem, azt hittem, hogy ott helyben elájulok, nyíljon meg a föld, itt tuti valami hiba lehet, és egyáltalán, wtf??? Aztán mára végülis lejjebb higgadtam, és kiderítettem, hogy nem úgy van a' (megkíméllek benneteket a nyuszika elmegy a medve fűnyírójáért jellegű sztoritól :)), és még egy dobásom lehet szűk egy hét múlva ugyanebben a témában (mert a tantónéni is meg van győződve, hogy nem vagyok én ennyire setét...). Úgyhogy végülis ha úgy vesszük, Ernie ügyesen szurkolt, és ismét megnyerte a hőn áhított nyereményt, de ezúttal nem ússza meg :)

Ezen kívül itt, a blog nagy (muhhaha) nyilvánossága előtt ünnepélyesen kijelentem, hogy ha sikerül átlagosnál jobban teljesítenem (ami több szempontból lenne előnyös most nekem), akkor utána összekapom magam, és vágányra sínre teszem A Nagy Ügyet. Vagy legalábbis tisztázom, aztán majd jövök úgyis rinyálni, hogy... tudjátok. :)

Szóval szurkoljatok. Csak azt ne áruljátok el, hogy m(/k)inek :D

 

Címkék: én egyetem lúzer vagyok lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr1896205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Persze itt meg győztél?
Ej...
Én meg elmentem azelőtt egy perccel, hogy neked eszed ment volna. Az időzítés, az időzítés, még csiszolnom kell egy kicsit, mert milyen jó is egyszerre! :D
drukkolok a vizsgához is meg a Nagy Ügyhöz is! :)) bár ez utóbbiról fogalmam sincs mi az.. :)
Figyeled a hat darab kettest az előző kommentem időpontjában? Sőt, egy nyolc hosszú palindrom! (ha csak a számok játszanak)
Ez csupa jót jelent!
Na, meglesz most a 10:10:10? :)
Nicsak, a (hal)biológinánk hattyút készül lincselni! Lógni fog érzem, fejjel lefele. (Pedig a hattyúk nem is esznek halat, vagy de? Medvék hattyút? Lovat vagy mosómedvét? Valamelyik vv?) Hajrá... vagy izé, nem mondjuk meg mihez.
[c 4615079]Tun(y)a Medve 2009.01.22. 22:22:18[/c]
Ööö, hogyhogy itt meg győztem? tényleg nem vagyok ma agyilag a topon :D zidőzítésen meg [u]minden[/u] múlik, úgyhogy gyakorolj csak! :))

[c 4617773]kerikak 2009.01.23. 09:50:52[/c]
köszi :) a zügyben a védett poszt adhat támpontot :)

[c 4618000]Tun(y)a Medve 2009.01.23. 10:10:10[/c]
naaaaaagyon ügyes vagy :D :D

[c 4621355]Ernie 2009.01.23. 13:35:06[/c]
húha, az állatok felénél elvesztettem a fonalat. vv? :D a hattyút meg igenis meglincselem. valamo gondod van ezzel netán? :)
[c 4622053]nessun norma 2009.01.23. 14:10:17[/c]
Hát az az állatosdi az úgy vaaan... de végülis lehet rá azt mondani, hogy a mosómacik (vagy most akkor a ló a valóság, mert... no mindegy) hattyúkat. Bár valóban inkább lógassanak fejjel lefelé: akkor én is meg leszek elégedve, ha nem is mára. (vv eredetileg vice versa, de tőlem lehet vemhes varangy, veszett vérvakond, viszkető visszérváladék-vírus, veszendő vízvezetékvízkő, visszavonult vivóversenyző, viharvert virágváza vagy vitatott világválság-veszteség is.)
ó, hát mi másért is kéne szurkolni, mint azért, hogy valakivel valamikor valahára naspolyapáleszt ihassak?
[c 4632730]valamikor 2009.01.24. 16:33:55[/c]
ehhehe. jellemző, hogy csak magadra gondolsz!
:D :D
@nessun norma: ebben mi a meglepő???
A naspolyapálesz igen csábító...megéri önzőnek lenni :P
[c 4635054]valamikor 2009.01.24. 20:47:56[/c]
öööö... már, akinek :D tiszta szerencse, hogy veszély nem fenyeget :P :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása