kommentek

Bigblú

nessun norma , 2008.12.15. 09:47

Brutális, kegyetlen vagyok ma (is)...

Reggel azzal indítottam, hogy újfent le kellett gyalulnom a tűzrókát, mert újfent nem akart indulni, csak szellemként vetette be magát a taszkmenedzser kiismerhetetlen bugyrainak mélyébe. Két napja volt a legutóbbi gyalulás, most már kicsit kezdem unni... (ha valakinek konkrét ötlete van, hogy miért lehet ez, ne tartsa magában, és árulja el nekem :)) Aztán fél óra sem telt el, sikerült generálnom ezen ikszpé bő fél éves fennállásának első Nagy Kék Halálát :D hiába, no a Google Earth télleg kemény falat lehetett egyszerre :)

Na jó, eddig akkor is az viszi a pálmát, amikor az asztalaviszta meghalt (ne menjünk bele, miért is volt az nekem, de most már tudok mást is, akinek még érthetetlenebb okokból van az :PP :D), és ezt a képernyőt mutatta:

   

(gy.k.: az egész meghalt, visszavonhatatlanul, nyilván internetestül, mindenestül :D pedig érdekelt volna az adatvédelmi nyilatkozat is, amanóba... meg elküldtem volna őket szívesen :D)
Persze most, hogy deklaráltam, hogy megöltem az ablakokat, rögötn mind a kettő pingvinpárti ismerős azonnal (de tényleg :D) jött azzal, hogy nem akarok esetleg...? tuuudtam, tudtam :D sőt, még ilyet is kaptam, sok igazság van benne persze, de akkor is ellenállok, úgy érzem, én ahhoz úgyis láma volnék, van elég bajom így is :D

   

 

 

Címkék: én vicces dühöngő

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr28823781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása