kommentek
2

Re-naissance

nessun norma , 2008.12.03. 10:52

No, hát meghánytam-vetettem magamban a dolgokat, úgyhogy jöhet az újjászületés :)

Valamikor majd ha nagyon ráérek, átszabom a blog külsejét is, hogy kicsit jobban kinéző legyen.
Ezen kívül mostantól lesznek védett és nem védett posztok. [Majd kitalálok valamit, hogy azok, akik látják a védetteket is, meg tudják különböztetni a kettőt (és akkor itt is felteszem a kérdést tonhal kollégának, hogy kitalált-e erre valamit, vagy kézimunkázzak? :D) Vagy hagyjam az egészet, majd rájöttök? :)] Egyrészt igaza van azoknak, akik azt mondják, hogy nehogy már itt is barlangba kelljen bújnom, másrészt én is úgy gondolom, hogy nem fogok bujkálni, meg ilyenek. Úgyhogy akinek nem tetszik, amit esetlegesen itt olvas, hát sajnálom, ez van - nem muszáj idejárni :) 
És egy régi kedvenc, mert rég volt zene:

 

:)))

 

Címkék: zene változás vicces animated alien

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr24801199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak ennek a hétnek legyen vége (a hétköznapoknak, úgy értem), és jusson eszembe, és foglalkozok a problémával. Első blikkre halvány lila gőzöm sincs, hogy hogyan lesz megoldva. Nem vagyok én kocka. :)))
ja, bocs :DDD amúgy én is mindig így vagyok a dolgokkal, hogy csak ennek a hétnek legyen vége... de most sűrű hetek jönnek, vizsgákkal, munkával fűszerezve. a karácsonyról meg szülinapról szó se essék :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása