kommentek

Retrohepaj

nessun norma , 2008.11.22. 21:51

Tegnap a már szinte szokásos társasággal buliztunk, a retróóóó jegyében.

Sajnos ezen a héten teljesen el voltam havazva (például még a múlt szombati sétáról se számoltam be, pedig a képeket már szépen kiválogattam...), úgyhogy nem tudtam kellőképpen felkészülni az eseményre, így "csak" sangríával készültem, okulva a múltkori tapastalatokból (meg kell, hogy mondjam, hogy nagyon hamar elfogyott, bár Milena szerint a két héttel ezelőtti jobb volt :)). No de a többiek igazán lelkesek voltak, így szerintem a házigazda most egy hónapig ropin, golyórágón, limón és dianáscukron fog élni, vaaaagy megvan az alapanyag a következő bulira (már csak az ab-szintet kell helyreállítani :)) Közben jutottak még eszembe dolgok: nem volt Kojak nyalóka, meg vattacukor, meg törökméz (ezeket speciel mind utálom :D) ééééés kimaradt a pattogós (egyes nevezéktan szerint robbanós) cukor is. Na, eeezt muszáj lesz szereznem legközelebbre - már rajta vagyok az ügyön :)
A gépemet sajnos nem vittem, úgyhogy fotókkal ezúttal nem szolgálhatok, de amúgy is valószínű, hogy erős cenzúra tárgyát képeznék :DD

Ezt pedig már régen be akartam rakni, csak aztán mindig elfelejtettem. Finom lelkektől előre is elnézést a következőért, de ez az egyik kedvenc sorozatom. Belátom, nem vagyok százaségő :)

 

Címkék: sorozat én vicces californication cimborázás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr1783369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása