kommentek
2

Hang on :)

nessun norma , 2008.11.01. 08:56

Igazából nem is nagyon tudok mit hozzátenni ehhez.

Nekem is van (nem, nem csak blogom ;)), hogy nem annyira sájnihepi a hangulatom, és mindent real negatívabban látok a kelleténél, de aztán elmúlik. Ezt a számot például nagyon szeretem olyankor. Meg máskor is, persze. (no meg a már korábban posztolt számot is szoktam kevésbé derűlátó kedvemben hallgatni :))

Ami engem illet, hozzám most inkább ez passzolna (már ami a címet illeti):
 

:D majd egyszer, ha ráérek. és különben is, egyelőre maximum a kirakott napraforgómagra idesereglő cinkéket tudom számolni, bárány egy se.

 

Címkék: zene hangulat rem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr68743465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak csendben kommentelek, hátha alszol éppen :D
nem, már nem X-O (ásít)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása