kommentek
1

Mezítlábas

nessun norma , 2008.12.31. 19:13

Rászabadultam a tecsőre az előbb, és ez most csak úgy eszembe jutott. Azt hittem, hogy volt már, mert nagyon szeretem ezt a számot, meg a filmet is (remélhetőleg nem szedik le ezt a videjót is holmi violációk miatt), aztán tapasztalnom kellett, hogy mégsem. Vagy csak bénán címkézek :)

Most szépen összepakolom magam mindjárt, a vadonatúj, csodaszép fotóállványommal meg minden egyéb cuccal (termosz, jégeralsó, sapka-sál included), és elmegyek kicsit fotózni a fagyos éjszakába, ha már jobb dolgom nincs. Utána pedig remélhetőleg szerencsésen haza is fogok érni majd egyszercsak, és akkor meg fogom nézni ezt a filmet, mert rég láttam (és legalább van benne szerintemisjópasi, hihihi):


No indulás. Azért persze valami masszívabb cipőben vágok neki a nagy pesti éjszakának, mint Leila a filmben Németországnak :)

 

Címkék: zene film leonard cohen

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr13850790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én a Trois Couleurs-t néztem meg. Minden nap egyet.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása