kommentek
6

Gyárihiba

nessun norma , 2008.12.15. 13:04

Nyilván rosszul vagyok összerakva. Vagyis inkább azt remélem, hogy nem én vagyok persze a szériahibás, de kezdek elbizonytalanodni néha.

Elmentem a kedvenc kis patikámba, itt van két saroknyira, picike, családias, ismernek, és kedvesek, készségesek mindig - ezer (na jó, túúúlzok, csak 9 :)) éve oda járok. Előttem egy hölgy éppen egy receptet akart (volna) beváltani, mire mondta neki a patikus hölgy, hogy sajnos ezt nem tartják készleten, de egyben fel is ajánlotta, hogy megrendelik, és holnap reggelre itt lesz. (jelzem, ez elő szokott fordulni a nem túl népszerű készítmények esetében, de szerintem érthető, hogy nem spájzolnak be mindenből csak azért, mert hátha majd pont az fog kelleni valakinek...) Mire a "hölgy" felháborodva odavágta, hogy "Látják, ezért megy jobban a multiknak! Az ilyen kis patikákban soha nincs semmi, ez már a második, ahova megyek, és ahonnan elküldenek (nem is küldte el senki :-x), bezzeg a Töhötöm! ja, nem :) ha egy multihoz (ki tud multi gyógyszertárat?...) mennék, ott rögtön lenne!!". Nem értem, nem értem. Miért kell ezt csinálni másik emberekkel?? Ha 1. úgyis tudja, hogy nem lesz kis patikában, minek ez a nyuszikás-bazmegmedveafűnyíródatos hozzáállás, miért nem megy rögtön a "multihoz", ha annak az istenét akarja imádni? 2. Fel is ajánlották, hogy megrendelik, nem kell tovább keresgélnie - ez miért elfogadhatatlan? Persze ha sürgősen kell, az más kérdés, de 3. ez akkor sem stílus. Miért kell ilyen hangnemben beszélni teljesen ok nélkül valakivel, aki az embernek segíteni akar? Lehet, hogy a hétfő teszi, persze, de akkor is.
Megjegyzem, velem is volt már, hogy segíteni akartam a buszon egy éppen akkor felszállt babakocsis anyukának, de mikor éppen léptem volna arrébb, hogy be tudjon állni a helyemre, olyan kurvaanyázást kaptam (hogy miért nem húzok már odébb), hogy ihaj.

Szóval nem értem én ezt. Miért nem lehet kedvesnek lenni, mosolyogni, szépen mondani? Sokkal hatékonyabb. Szerintem. Persze az sem utolsó (és önös vagy milyen :)) szempont, hogy jólesik, mikor azt hallom, hogy "de jó, hogy itt vagy, te mindig mosolyogsz, jó látni" :)) Igyekezni szoktam. Ez meg jó nyálas poszt lett, én kérek elnézést :)) hogy elüssem a nyál élét (jaj... :D), egy kis vicceskedés nem csak kockáknak :)) sajnos az ehhez tartozó összes, amit találtam "embedding disabled by request" ápdét: háhháá, de csak a tecsőn, tessééék:

 

Címkék: sorozat én vicces hangulat it crowd nem értem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr89824039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a zemberek agyára ment a karácsony, hülyébbek az átlagnál is..
amúgy én sem szeretem a patikákat (drága, folyton sorba kell állni, múltkor is állt előttem egy nénike mindent 5x kellett neki elismételni) de nem üvöltöm le a patikusok fejét mert mindig kedvesek és mert semmi értelme nem lenne
A patikus hölgy és a patetikus hölgy találkozása.
Mödern kori fabula NN tollából.
:)
(az egyetértést nem írom le, úgyis tudjátok.:)
Kerike: na igen, ez a mizéria :xx pont nem erről kéne, hogy szóljon az egész. egyébként a spórban én többet szoktam sorban állni, mint a patikában :D és mondom, mindig ide járok, persze igyekszem nem a várható csúcsforgalom kellős közepén, és akkor nincs ott senki. no de hát persze az a lényeg, hogy még ha van is sor, meg nincs is az, amit kérnék, ekkora taplónak lenni milyen már... komolyan, én égtem.
Bodzácska: patetikus, mi? nem néztél sok jóbarátokat? :D a mödern az svjédül van? :P
Pátosszal teljes, most mé? :)
hjahogy :) erre gondolnak az említett sorozatban is, mikor pl. arra utalnak, hogy "pátosszal teljes" dolog egyedül szilveszterezni? :D gyanítom, én is ezt fogom persze, akkor majd erre gondolok. hogy mennyire pátosszal teljes vagyok :)
Alapvetően nincs rossz tapasztalatom a patikákkal, ezért is lepődtem meg, hogy a múltkor az egyikben nem voltak hajlandóak kiszolgálni.

Bementem, ha jól emlékszem, négy pénztár volt, abból kettő működött, mindkettőnél állt egy-egy vevő. Remek, gondoltam, gyorsan végzünk, épp tették el a visszajárót, máris sorra kerülök.

Azért diszkrét távolságban álltam meg középen, várva, hogy amelyik ablak előbb felszabadul, oda mehessek.

...és álltam ott vagy 5 percet. A vevőknek nem akaródzott elmenni onnan, mindkettő elmélyülten csevegett tovább a patikusokkal, hallottam, miről folyik a csevej...nem arról volt szó, hogy ebből 3x1 szemet étkezés előtt.

Megbeszélték ellenben, ki mit főzött/sütött hétvégén, a Marinak a lánya férjhez ment, a Terus kórházban van, Józsi bácsi nagypapa lett, kislány, 3 kiló 40 deka és 52 centi, nagyon ééédes, tiszta apja...

Néha rámpillantottak a patikusok, de nem zavartatták magukat, gondolták, biztosan csak melegedni mentem be.

Kb. 5 percig álltam ott, majd szó nélkül kimentem.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása