kommentek
9

Hip-hip-hepaj :)

nessun norma , 2008.11.30. 18:04

No hát a tegnapi napunk a csemetével felülmúlta minden várakozásomat :)

Egyrészt ugye az, hogy már előre ígéretet kaptam, hogy tényleg csak mi leszünk, miénk a lakás (persze csak használatra :)), és valóban, semmi és senki nem zavart meg minket. Mondjuk az, hogy reggel, mikor indultunk a piacra, zuhogott az eső, nem volt megrendelve előre, de hát semmi sem lehet tökéletes. A gyermek persze kitalálta, hogy ő így meg úgy és mégse akar piacra jönni, és egyáltalán, nem érdekli semmilyen barátom, akivel majd ott találkozunk, de a beígért sajtos pogácsa gondolata végülis meggyőzte :D Így hát sikeresen összejött a randi, és kb két perccel későbbtől (ameddig eljátszotta a kötelező anyamögébújokvihogva-jellegű köröket) számítva már dúlt a szerelem, és kézenfogva rótták a piacon a köröket, amíg mindent beszereztünk.
Aztán persze itthon nekem jutott a megtiszteltetés, hogy kukta és szakács legyek egyben, mert egyeseket a gyermek azonnal lenyúlt játszási célokból :D (mondjuk jobb is, ahogy a répát nekiállt pucolni, juj. Bocs, illatos kis virágszál, de télleg :DDDD) Eszméletlen, hogy mennyire egy színvonalok vannak, hehehehe. (:)))) Ja, viszont sajtreszelésben a vérfarkasok (szinte) verhetetlenek, bizony. :)
No de mindenesetre csak azt akartam mondani, hogy mi nagyon jól éreztük magunkat tegnap (szerintem a gyerek nevében is beszélhetek, miután ma délután, miután hazajött, első mondata az volt, hogy játsszunk olyan csapdásat, amit tegnap :)), és remélem, hogy nem csak ketten voltunk ezzel. Ez is jó csepegős poszt lett, de télleg tök jó napunk volt, na :D És az esti mese is szuper volt. Mind az összes :DDD
Ma meg nem csináltam semmit, csak mostam-mosogattam és henyééééltem leginkább, szóval nincs miről beszámolni. Meséljetek ti :)
Ja, és hogy eeez honnan juthatott eszembe, nem is tudom :


:D

 

Címkék: én jókedv hangulat csinibaba

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr96796500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nagy gézengúz azt üzeni, hogy ő is nagyon jól érezte magát:) legalább kiderült, hány éves is valójában:D
de a répapucolást ahogy olvastam neki, kikérte magának, mert még senki sem panaszkodott. én elhiszem.:)

csippcsepp és puszilunk:) legközelebb több esti mese is lesz;)
mármint titeket. puszilunk titeket. ez kimaradt.:)
vérgézengúznak szekálhatnékja van, és nem tudok figyelni tőle.:)
huhh, én meg nem bírtam belépni se, meg nicket váltani se, meg semmit se. mocsok bloghu, monnyonleeeee!
ja, répapucolásra senki nem panaszkodott, mi? el is hiszem, eddig sztem még sose csinálta :DDDDDDD
hú, a több esti mesével való fenyegetéstől most ijedjek meg?... :D
(mocsok bloghuuuuuu... nem akarja elküldeni a kommentemet. grrr.)
Mesélni köll? :)

Na, én mesét néztem ma régi baráttal, díszes helyen, ingyen volt a ruhatár. A mesében fröcskölt a sok-sok vér, többtonnányi, és nagyon nosztalgikus volt.
Nagyon jól éreztem magam. :)))
Most meg nekiállok dolgozni, miután persze ettem, mert ugye az Internetet nem kell ám mindig szolgáltatni. Főleg, mikot az ember tényleg megcsinálna valamit, ami már tegnapelőttre kellett volna, és helyrecsiszolná a bibit.
Na de ettől én nem leszek ideges. :)
A szokásos cimborázós helyre is benéztem, és legközelebb muszáj leszek lime-ot vinni, mert ez így nem helyzet. Nem is állapot. De az a hat citromos-jeges-rumos kóla azért szép látvány volt egy tálcán.
Na, nem is mesélek többet. Örülök, hogy minden mese faja volt tennap! :D
ez a jó hétvégében hogy lehet henyélni :) télen legalábbis :) alig várom az ünnepeket, lesz olyan nap hogy ki sem mozdulok :)
hétfő reggel, dög álmosan okosabb most nem jut eszembe..
henyélniiii? bóóódog ember :D én mostanában a hétvégéket leginkább dolgozással töltöttem... ezek szerint te meg végighenyélted? :D
hú, ünnepek, ne is mondd, még az is totál sötét folt, hogy hogy is lesz ez megszervezve.
Gabó, megcsiszoltad már a bibit? :)
ez a mese, amit láttál, asszem nem olyan mese, amire mostanában vágynék :D (nem mintha az a veszély is fenyegetne, hogy valaki mesenézőbe akarna vinni :) batárkodjak még? :DDDDD)
a cimborázós helyre mostanában olyan nagy kedvem nincs menni, de úgyis tudjátok, mér. bár speciel most pénteken megyek, már megígértem, nyilvánosan :) a tonhalak meg hozzanak láááájmot :D
nekem könnyű, nincs gyerekem, a mh-em fizet annyit amiből meg tudok élni, így plusz munkára sem szorulok, szóval hétvégeken lehet henyélni :)
én is jövök pénteken és örülök hogy találkozunk :))))
Ja, már megcsiszoltam.
Mondjuk tegnap (igazából inkább ma) már nem fért volna bele amúgy sem.

Mé nem tecc a mese? Nem a vérfröcsögés a fő motívum benne, cserébe tényleg többtonnányi van belőle.
Batárkodhatsz, de tudod, hogy sehova sem vezet. :D

Feltétlenül viszek lájmot, még ha lopnom is kell a zöldségestől. Bár addig még jöhet fizetés... De jó kerinek, hogy elég zsét kap :D Na majd én is rágyúrok! Nem érdekel a válság! :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása