kommentek
7

Aludtam (?) rá

nessun norma , 2008.11.14. 07:24

És csak kicsit érzem kevésbé úgy, hogy most legszívesebben kinyitnám az ablakot, beleüvöltenék a világba.

Soha nem értettem, hogy hogyan jutnak el egymást valaha a leggyengédebben szerető emberek olyan mélyre, amilyenre időnként el tudnak jutni. Valahogy mindig az volt a (beteges(?) kényszer(?))képzetem, hogy ha egyszer valaha nagyon fontosak voltak egymásnak, akkor ez miért nem tud megmaradni valamilyen szinten? És azt gondolom, hogy aki ismer, tudja, hogy akivel én valaha valamilyen gyengéd kapcsolatban voltam, azzal nem szokásom rosszban lenni, sőt, van, aki a mai napig elég fontos személy az életemben.

Viszont az utóbbi hetek, hónapok alatt lassan eljutottam oda, hogy igen, el lehet érni ezt a szintet. Valakinek sokat kell küzdeni érte, de el lehet. Ha hinnék valamiféle felsőbb entitásban, azt mondanám, hogy az(ok)/ő(k) látják a (egyesek szerint bizonyára igen sötét) lelkemet, hogy én igyekszem normális maradni, olyan, amilyen eddig voltam, olyan, amilyennek ismernek általában - már csak azért az egyetlen emberért is, aki (és ez most nagyon csöpögősen fog hangzani, de akkor is ez van) a világon a legeslegfontosabb nekem.

Nem tudom, meddig fog menni, lassan kezdem elveszteni abbéli hitemet, hogy lehet ezt normálisan, civilizáltan, emberhez méltóan. És hogy kicsit anyagias is legyek (mert állítólag az vagyok ám én, igen): aki tudja, hogy lehet cirka húszezer forintból egy hónapig enni egy ötévessel egyetemben úgy, hogy még az óvodai kiadásokat nem is vettem számításba, az ne habozzon, ossza meg velem. 

Azt gondolom néha, hogy soha, soha, soha többé nem akarok szerelmes lenni.

 

Címkék: zene én hangulat sötét dühöngő rem cosas de la vida bad mood

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr98768261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:(

A kérdésre nem tudom a választ.
Én pl. eladhatnám magam, állítólag sokat ér némelyik tonhal. Mondta a kis kedve... izé, gazdám. :)
Előtte kicsit még kigömbölyödhetnék. :)))
De nem, nem adom! Csak úgy.
ó, hát lassan lehet, hogy el kéne adnom magam?
ó.
ez nem jó :(

a tonhalat tényleg eladhatnánk a piacon, hm :)
hát nem. pedig még nem is mentem részletekbe itt. személyes beszélgetéseknél igen, és ezért szégyellem is magam, csak már túlcsordultam kicsit. úgyhogy ezúton is kérek bocsánat azoktól, akiket terheltem, akár tegnap éjjel, akár ma, akár netesgyíkarcosan (:)), akár IRL. bár ez utóbbi csak egy van, és nem hiszem, hogy látja, de akkor is :)
azért jólesett kibeszélni egy részét.

na, akkor adjuk el a halackát :))
Tiltakozom! Különben meg ki mondta, hogy a tiétek vagyok, és rendelkezhettek felettem? :)
ja, bocs. rád is vonatkozik az [a nekemvan.blog.hu/2008/10/23/i_am_mine]i am mine[/a] :)
akkor nincs mit tenni, magamat is elül... ja, nem, eladom.
a tonhalacska változzon aranyhallá és teljesítse a blogtulajdonos 3 kivánságát, akkor nem adjuk el :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása